پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو
پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو

معنی آهنگ Fragile Dreams آناتما

آهنگ  Fragile Dreams از آلبوم Alternative 4 گروه آناتما است که در سال 1998 منتشرشد.همچنین در سال 2008 هم در آلبومی به نام hindsight به سبک Acoustic بازنویسی و منتشر شد. متن آهنگ به همراه ترجمه فارسی رو در زیر می تونید مشاهده کنید!

آهنگ زیبایی هست،درباره ترجمه هم هرقدر خوب ترجمه بشه باز کمی کاستی داره و نمیشه مفهوم اون زبان رو عینا" برگردان کرد به فارسی


معنی اهنگ Fragile Dreams از گروه Anathema



Fragile Dreams
رویاهای شکننده


Countless times I trusted you
زمانهای بی شماری به تو اعتماد کردم
I let you back in


اجازه دادم که برگردی
Knowing... Yearning... you know
زیرکانه...مشتافانه....تو می دانی
I should have run... but I stayed
من باید مسیر را ادامه می دادم..اما ماندم
Maybe I always knew
شاید من همیشه می دانستم
My fragile dreams would be broken
رویاهای شکننده ی من مایل به شکستنند
for you sandman.blogsky.com
برای تو
Today I introduced myself
امروز شخصیت خودم را معرفی کردم
To my own feelings
پیش احساسات خودم
In silent agony
با دردی آرام
after all these years
بعد از همه ی این سال ها
They spoke to me... after all these years
آنها به من گفتند....بعد از همه ی این سال ها
Maybe I always knew...
شاید من همیشه می دانستم...
My fragile dreams would be broken
رویاهای شکننده ی من مایل به شکستن هستند
for you
برای تو

نظرات 3 + ارسال نظر
ANNA 3 دی 1390 ساعت 23:26 http://www.lapeste.blogsky.com

سلام
نام وبلاگت رو دوست داشتم که به اینجا اومدم
روی طاعون وبلاگ من هم اهنگ اناتما هستش
اگه دوست داری بیا گوش کن

واقعا ممنونم از مطلب مفیدتون
خرید اکانت اسپاتیفای پیویو

Joker 22 آذر 1401 ساعت 14:48

ساخته شده با تمام حالات شخصیتی اجتماعی،بگذارم رویاهام رو تو براش تصمیم بگیری که چی بشه،یا نابودشون کنم بخاطرچی،خودم میتونستم بدستشون بیارم ولی سنگ انداختن،رویا داشتم دارم ولی بی هیچ حسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد