پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو
پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو

ترجمه آهنگ Lucifer Sam پینک فلوید

این آهنگ از اولین آلبوم گروه پینک فلوید The Piper at the Gates of Dawn میباشد که توسط سید برت نوشته و ساخته شده است.
ژانر: Psychedelic rock



معنی آهنگ Lucifer Sam گروه Pink Floyd

Lucifer Sam
سام شیطان

Lucifer Sam Siam cat
سام شیطان،گربه ی سیامی
Always sitting by your side
همیشه خدا در کنارت نِشَسته
Always by your side
همیشه خدا کنار تو


That cat's something I can't explain
این گربه جوریه که نمیتوانم وصفش کنم
Jennifer Gentle you're a witch
خانم جنیفر نجیب..تو یک ساحر و جادوگر هستی
You're the left side
تو دست چپ نشسته ای
He's the right side oh no
و گربه دست راست
That cat's something I can't explain
این گربه جوریه که نمیتوانم وصفش کنم
Lucifer go to sea
شیطان برو به دریا
 Be a hip cat
گربه ی دریایی باش
Be a ship's cat
گربه ی کشتی باش
Somewhere anywhere
یکجا همه جا
That cat's something I can't explain
این گربه جوریه که نمیتوانم وصفش کنم
Night prowling sifting sand
شبها پرسه میزند و ماسه ها را جابهجا می کند
Padding around on the ground
در سوراخی قایم می شود
He'll be found
 او هم پیدایش می شود
When you're around
وقتی تو پی جویش باشی
That cat's something I can't explain
این گربه جوریه که نمیتوانم وصفش کنم

Written by Syd Barrett

نظرات 2 + ارسال نظر
Alimetal 2 اسفند 1390 ساعت 13:21

درود...جالب بود...اینها جزء آهنگهایی هستند که من کمتر بهشون پرداختم

mali 24 دی 1398 ساعت 01:59

awli bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد