پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو
پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو

ترجمه آهنگ Universal آناتما

ترجمه ی آهنگ زیبای universal از آلبوم We're Here Because We're Here  گروه آناتما که بسیار زیباست،گروه آناتما کارهاش قابل تحسین هست،کار ضعیف به نظرم ندارند و در هر آلبوم یک گام به جلو برداشتند.



Universal
 مشتق از دنیا

Above the clouds
از  پس  ابرها
We flew to heaven
به  عرش  پرواز  می  کنیم
Through the eye of the storm
در  قالب  یک طوفان
And into to the light
و از درون یک نور
I see you
تو را می بینم
You're everywhere I go
تو هستی هرجایی  که می روم
In everything I do
و  هرکاری که انجام می دهم
I dreamed a thousand years
هزاران  سال  رویای  من  بود
Just to be here where everything isright
که  اینجا باشم، جایی که درستی معنا دارد
Scrape those screamless skies
محو کنم آسمان های بی فریاد را
Defy the limits and fly
در هم بشکنم محدودیت ها را و پرواز کنم
I see you
تورا می بینم
You're everywhere I go
هرجایی که می روم
In everything I do
و  هرکاری که انجام می دهم
I see you
تورا می بینم
You're everywhere I go
هرجایی که می روم
In everything I do
و  هرکاری که انجام می دهم
نظرات 4 + ارسال نظر
Alimetal 22 اسفند 1390 ساعت 13:22

درود...من تو شهرمون نتونستم کاری از گروه آناتما رو گیر بیارم...حالا یه سایت برای دانلود پیدا کردم..به نظرتون اول کدوم آهنگ رو دانلود کنم؟؟؟

درود،برای شروع فکر کنم این پنج تا بد نباشه، توی فورشیرد سرچ کنی راحت پیدا میشه.

Judgement
Inner Silence
A Simple Mistake
Angelica
One Last Goodbye

Alimetal 26 اسفند 1390 ساعت 14:30

درود؛ دیروز تو نت بودم و یه شاهکار از راجر واترز به نام hello ilove you رو دانلود کردم؛میخواستم اگه میشه یه توضیح در مورد متنش بدید...ممنون

درود،تبریک بابت سال نو
اهنگ را شنیدم بسایر مفهومی و عمقی بود همانند کارهای قبل واترز
به نظرم برای درک این آهنگ باید درک کاملی از آلبومهای دیوار،رادیو ک.اُ.اس و نیمه تاریک ماه داشته باشیم چون اشاراتی به آن‌ها داره،من الان نمیتونم دقیق ترجمه کنم.شما خودت چه فکری راجب این آهنگ می‌کنی؟
راستی شما وبلاگی نداری یا سایتی که ماهم بیایم و بهره ببریم؟

Alimetal 5 فروردین 1391 ساعت 17:49

درود...سال نو شما هم مبارک...
من چندتا وبلاگ داشتم که همشون ف ی ل ت ر شدن
فعلا عضو فیس بوک هستم اگه خواستید در خدمتیم
نام کار بری من:
ali shahriyari

Alimetal 5 فروردین 1391 ساعت 17:52

درود...
این آهنگ راجر واترز مربوط به فیلم آخرین میمزی هست که اینطور که شنیدم داستان دو بچه هست...
من عاشق تکنوازی آخر ترک هستم

آره این To Kill The Child هم قشنگه
کارهای واترز رو دوست دارم و تمام آهنگاشو دارم
من از تمام پینک فلوید فقط اون آلبوم شخصی نیک میسون بعلاوه یکی از آلبوم‌های سولوی سید بارت رو گوش ندادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد