پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو
پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو

ترجمه و معنی آهنگ Money پینک فلوید

ترجمه و معنی آهنگ Money پینک فلوید

Money

Money, get away
Get a good job with good pay and you're okay
Money, it's a gas
Grab that cash with both hands and make a stash
New car, caviar, four star daydream,
Think I'll buy me a football team

Money, get back
I'm all right Jack keep your hands off of my stack
Money, it's a hit
Don't give me that do goody good bullshit
I'm in the high-fidelity first class traveling set
And I think I need a Lear jet

 Money, it's a crime

Share it fairly but don't take a slice of my pie


پول
ای پول، برو گمشو
یک کار خوب نان و آب دار پیدا کن، آن وقت وضعت روبه
راه می شود
پول، چه چیز یاوه ای
پول نقد را دو دستی بچسب و پس دست نگهدار
ماشین نو، خاویار، و رؤیاهای چهار ستاره در بیدار

گمانم من برای خودم یک تیم فوتبال می خرم

ای پول، برگرد
جک من حالم خوب است، چیزیم نیست دست از پس
انداز من بردار
پول، بخت است
آن نصیحت های هشت من یک قاز را تحویل من نده
در قسمت درجه یک هواپیما، مجهز به دستگاه های عالی
صوتی نشسته ام
و گمانم دیگر باید یک جت اختصاصی دست و پا کنم
پول، جنایت است
پول ها را درست قسمت کن اما از یک برش از کیک من

برندار

می گویند پول امروزه ریشه همه جنایت هاست

اما اگر تقاضای اضافه کار کنی، تعجبی ندارد که حتی یک

قاز هم به تو نمی دهند


منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
ارش 26 اردیبهشت 1390 ساعت 15:39 http://st-mind.blogfa.com

قشنگ بود

ارش 26 اردیبهشت 1390 ساعت 23:30 http://st-mind.blogfa.com

سلام پسر

من با پست "روزت را از شب آغاز کن" آپم

ارش 27 اردیبهشت 1390 ساعت 00:03 http://st-mind.blogfa.com

آهنگ تنها مانده متالیکا ...

واقعا" نمیشه دربارش آدم اظهار نظر بکنه

kim 8 خرداد 1391 ساعت 20:29

ahangaye pink floyd harf nadare...
money ke marekas...
mamnun babate tarjomash...

Pinar 23 فروردین 1399 ساعت 12:06

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد