پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو
پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو

ترجمه آهنگ Untouchable Part 1 آناتما

آهنگی از آلبوم Weather Systems‌گروه آناتما با نام Untouchable Part 1 که اولین آهنگ آلبوم بحساب میاد.این آلبوم هم بمانند آلبوم قبل خوب کار کردن.در زیر میتونید ترجمش رو مشاهده کنید.


معنی آهنگ Untouchable Part 1 گروه Anathema


and I feel like I knew you before
و احساس میکنم که تو را ازقبل می‌شناختم
and I guess that you can hear me through this song
 و حدس میزنـم کـه میتوانی مرا در این آهنگ بشنوی
and my love will never die
 و عشق من هرگز نمی میرد
and my feelings will always shine
 و احساسم همیشه می درخشد
and my love will never die
 و عشق من هرگز نمی میرد


and my feelings will always shine
 و احساسم همیشه می درخشد
and I know that you just wanted me to belong, to someone
 و میدانم که تـو فقـط میخوای من باور پیـدا کنـم، بـه یـک نفـر
and I guess that now I'll just be moving on, to someone
 و گمان میکنم که همین حالا حرکت کنم، بـه طرف کسی
and my love will never die
 و عشق من هرگز نمی میرد
and my feelings will always shine
 و احساسم همواره می درخشد
and my love will never die
 و عشق من هرگز نمی میرد
and my feelings will always shine
 و احساسم همواره می درخشد
I've never betrayed your trust
 هیچوقت بـه اعتمادت خیـانت نخـواهـم کـرد
I've never betrayed your faith
 هرگز بـه ایمـانت خیـانت نخواهـم کـرد
I'll never forsake your heart
 هرگـز قلبت را ترک نخواهم کرد
I'll never forget your face

sandman.blogsky.com

 هرگز چهـره‌ تورا رو فراموش نخواهـم کرد
there is a feeling that I can't describe
 حسـی دارم کـه نمیتـونم تـوصیف کنـم
there is a reason that I cannot hide
دلیلی هست که که نمیتونم پنهانش کنم
cause I've never seen a light that's so bright
 چـون مـن هیچوقـت نـورِی به این درخشانی ندیده ام
the light that shines behind your eyes
 نوری کـه پشت چشمـات می‌درخـشد
I've never betrayed your trust
 هـرگـز بـه اعتـمـادت خیـانت نخـواهـم کـرد
I've never betrayed your faith
 هـرگـز بـه ایمانت خیانت نخواهـم کرد
I'll never forsake your heart
 هرگـز قلبت را ترک نخواهم کرد
I'll never forget your face
 هـرگـز قلبت را ترک نخواهم کرد
There's feeling that I can't describe
 حسی دارم کـه نمی توانم وصفش
a reason that I cannot hide
 دلیلی وجود داره که نمی‌توانم پنهانش کنم
I've never seen a light that's so bright
 چـون مـن هرگز نوری با این درخشش ندیده ام
the light that shines behind your eyes
 نوری کـه پشت چشمـان تو می‌درخشد
I can see in this life what you mean to me
 میتوانم بفهمم در زندگیم چه معنایی برایم داری
when I dream, I dream of yo
 وقتـی خـوابـم، به خوابم می آیی
when i wake, tell me what I do
  بیدار که میشوم به من بگو چه کار انجام دهم
I had to let you go
 باید بذارم بروی
to the setting sun
 به سوی غروب خورشید
I had to let you go
 باید بذارم بروی
to find a way back home
 تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنی
I had to let you go
 باید بذارم بروی
to the setting sun
 به سوی غروب خورشید
I had to let you go
 باید بذارم بروی
to find a way back home
 تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنی

نظرات 6 + ارسال نظر
pink 25 خرداد 1391 ساعت 21:17 http://lonelypink.blogfa.com

آقا من به زودی می خوام یزنم تو کاره آناتما
واسه شروع کدوم آلبومو پیشنهاد میکنی؟

آناتما سبکهای مختلفی کار کرده من خودم بیشتر کاراشو تحسین میکنم حتی اون موقع که Doom/death‌ میخوندند و الان که بیشتر پراگرسیو و آلترنتیو میخونن.
توی هر آلبومش هم کارهای خیلی خوبی وجود داره و حقیقت اینه که سخته بگم کدوم آلبومش بهتره تا گوش کنی
ولی من خودم طبق علاقم آلبوم Alternative 4 و We're Here Because We're Here به همراه یه EP به نام Pentecost III رو بیشتر گوش میدم.از باقی آلبومها هم کارهایی رو که دوست دارم بیشتر گوش میدم مثل:
Make it right
The silent engima
closer
sweet tears
hope که اتفاقاً دیوید گیلمور در ساختش نقش داشت
angelica
flying
همین untouchable pt. I و The Storm Before the Calm از آلبوم جدید
و یکسری دیگه که اکثراً حداقلها رو دارن و میشه تا اخر گوش کرد.

pink 26 خرداد 1391 ساعت 20:39 http://lonelypink.blogfa.com

دمت بسیار گرم
جوابت واقعا کامل بود مرسی

خواهش

جلال 28 خرداد 1391 ساعت 10:03 http://film26.com

ایول رفیق خیلی سایت خوبی داری

امین 13 مرداد 1391 ساعت 12:51

با آلبوم ودر سیستمش دارم زندگی میکنم...وقتی تو این سبک کار میکنن واقعا فوق العاده میشن....ممنون بابت ترجمه...البته واضح و ساده میخونه ولی کارت ارزشمنده

ARMAN 14 مرداد 1393 ساعت 15:48

نمی خوام برات کلیشه کامنت بزارم ..

ترجمه خوبی بود از دو آلبوم اخیرشون لذت بردم از PROGRESSIVE که ارائه میدن خوشم میاد.

بعد از پینک فلوید این تنها باندی بوده که راضیم کرده راستی کارای PORCUPINE TREE هم خوبه حتما گوش دادی ... در هر صورت موفق باشی به کارت ادامه بده ما به این احتیاج داریم ROCK ON

ممنون برای نظرت، پورکیوپاین تری هم گوش دادم و تمام آلبوماشو دارم.
rock on

army 19 تیر 1402 ساعت 07:04 http://پراگرسیو

راستش من یه ارمی هستم(طرفدار بی تی اس)
این اهنگ هم روی یکی از ادیت های بی تی اس گذاشته بودن اومدم معنی شو ببینم
خیلی ممنون بابت زحماتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد