پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو
پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو

وقتی پینک فلوید از ترس عاشق می گوید...

And if I show you my dark side
Will you still hold me tonight?
And if I open my heart to you
And show you my weak side
What would you do?
Would you sell your story to Rolling Stone?
Would you take the children away
And leave me alone?

و اگر من به تو سمت تاریک خودم رو نشون بدم
هنوزم امشب با من می مونی؟
و اگر من قلبم را برای تو باز کنم
و بهت ضعف خودمو نشون بدم
چی کار میکنی؟
آیا داستانتو به رولینگ استون1 می فروشی؟
آیا بچه ها رو از من دور نگه می داری
و منو تنها می ذاری؟


1: رولینگ استون: مجله آمریکایی هست که به موسیقی و موضوعات عامه پسند می پردازد


پی نوشت: این بخشی از شعر ترانه The Final Cut از آلبومی با همین نام هست که در سال 1983 میلادی منتشر شد. شعر کامل رو از اینجا بخونید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ALIMETAL 23 آبان 1390 ساعت 21:49

سلام..کارتون خیلی عالیه.... من عاشق وبلاگ شما هستم.
می خواستم ازتون بخوام که ترجمه ترانه های آلبوم The Final Cutو تک آهنگ Leaving Beirutاز راجر واترز را برام بذارید...
من حدود 4ساله که تو خط پینک فلوید و متالیکا هستم اگه کمکی باشه درخدمتم..
فعلا

ما در خدمت شما هستیم
ترجمه ها هم قرار میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد