پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو
پراگرسیو

پراگرسیو

یادداشت‌های مرتبط با موسیقی پراگرسیو

ترجمه آهنگ Alternative 4 آناتما

آهنگ Alternative 4 از گروه آناتما هست که در آلبومی با همین نام در سال 1998 منتشر شد.

سازنده آهنگ:Duncan Patterson



معنی آهنگ Alternative 4 گروه Anathema


Alternative 4
پیشنهاد متناوب چهارم
It's killing you, you're killing me
آن تورا می کشد و تو مرا میکشی
I'm clinging on to my sanity
به عقل خودم وفادار هستم


All I need is a short term remedy
همه ی چیزهایی که نیازمندش هستم
فقط
مدت کوتاهی برای علاج {دردهایم} است  
Come and hide me from this
بیا و مرا پنهان کن از این
terrible reality …
حقیقت وحشتناک
Dreaded memories flood back to me
خاطرات ترسناک گذشته مانند طوفان به طرفم می آیند
But there's still a willful mind behind these cold psychotic eyes
اما همچنان در اینجا و پشت چشمان سرد یک ذهن مشتاق وجود دارد
Now I tread this path so differently
اکنون من در این جاده ی باریک به طرقی دیگر گام بر می دارم
I've opened my mind and darkened my entire life
ذهنم را باز کردم و زندگی دست نخورده ام تیره کننده شد  
I'll dance with the angels to celebrate the holocaust
برای جشن قتل عام و سوزاندن همه میخواهم با فرشتگان رقص کنم
And far beyond my far gone pride
آنسوی جایی که غرورم رفت
Is knowing that we'll soon be gone
یعنی اینکه مایل بودیم نابود بشیم "منظور از بین بردن خاطرات و شخصیت بد گذشته است
Knowing that I'll soon be gone
sandman.blogsky.com
میدانم که من مایل بودم زودتر نابود بشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد